Ez a dokumentum tájékoztatást nyújt arról, hogy a HELUZ Csoporton belül milyen személyes adatokat gyűjtünk, ezeket hogyan kezeljük, milyen forrásokból szerezzük be, milyen célokra használjuk fel, kinek adjuk át, hol kaphat tájékoztatást a kezelt személyes adatokról, és milyen intézkedéseket teszünk a személyes adatok védelme érdekében.
Személyes adatok és a kezelési idejük
- A személyes adatokat a személyes adatok védelmére vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kezeljük, beleértve a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról szóló, 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendeletet. Az általunk kezelt személyes adatokról nyilvántartást vezetünk, és mi vagyunk az ilyen adatok adatkezelője.
- Személyes adatokat konkrét, kifejezetten kifejezett jogi célokból gyűjtünk és kezelünk, ha a szolgáltatásaink nyújtása a személyes adatok kezeléséhez kötött, vagy a természetes személy hozzájárulása alapján, ahol az adatkezeléshez adott hozzájárulás bármikor megtagadható vagy visszavonható.
- A természetes személy azonosítását lehetővé tevő személyes azonosító adatokat, a kommunikációhoz szükséges kapcsolattartási személyes adatokat és egyéb, a nyújtott szolgáltatásokkal és a HELUZ Csoport tevékenységével kapcsolatos információkat gyűjtünk. A kapcsolattartási adatok alatt különösen a címet, telefonszámot, e-mail címet és egyéb részletesebb információkat kell érteni.
- A kezelt személyes adatokra vonatkozó információk a hozzájárulásban vagy a személyes adatok kezelésére vonatkozó tájékoztatásban szerepelnek.
- A személyes adatokat törvényes adatkezelés esetén a törvényben meghatározott ideig, a jogos érdekünk fennállásáig vagy a megadott hozzájárulás érvényességi idejéig kezeljük. Az adatkezelési időszak végén az adatokat törlés és megsemmisítés útján megsemmisítjük.
Személyes adatok gyűjtése
- Öntől szerződés, megkeresés, megrendelés vagy más jogszerű cél alapján;
- Amikor munkatársaink tárgyalnak egy üzletről vagy nyújtanak egy szolgáltatást, valamint az azt követő végrehajtás során;
- Más adatkezelőktől a személyes adatok továbbításához való hozzájárulásával;
- Nyilvánosan hozzáférhető forrásokból, listákból és nyilvántartásokból, amelyek bizonyíthatóan személyes adatokat tartalmaznak.
A személyes adatok kezelésének céljai
- Személyes adatokat az általunk nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban és az azok teljesítéséhez szükséges valamennyi tevékenység biztosítása érdekében kezeljük;
- Belső használatra, jogaink és jogilag védett érdekeink védelme, üzleti tevékenységeink értékelése, az általunk nyújtott szolgáltatások minőségének javítása és az ügyfelek elégedettségének növelése érdekében;
- Egyéb célokra, például a kínált termékek és szolgáltatások portfóliójának bővítése; új szolgáltatásokról való tájékoztatás; az ügyfeleinknek kínált szolgáltatások körének bővítése a partnerekkel együttműködve.
Személyes adatok védelme
- A személyes adatok kezelését a HELUZ Csoporton belül folyamatosan fizikai és technikai biztonsági ellenőrzés alatt tartjuk. Az adatkezelés során biztonsági ellenőrzéseket és technikai mechanizmusokat alkalmazunk, hogy a lehető legnagyobb mértékben biztosítsuk a kezelt adatok védelmét a jogosulatlan hozzáférés, a jogosulatlan továbbítás, az elvesztés vagy megsemmisítés és az egyéb lehetséges visszaélések ellen;
- Azokat a személyeket, aki munkaviszonyuk vagy szerződéses kötelezettségeik keretében személyes adatokat kezelnek vagy dolgoznak fel, a jogszabályok vagy a szerződéses kapcsolat által előírt titoktartás kötelez, és ez a titoktartási kötelezettségük a velünk fennálló munkaviszony vagy szerződéses jogviszony megszűnése után is fennáll.
Személyes adatok nyújtása
- A szolgáltatások nyújtása során személyes adatokat továbbítunk a következő kategóriákba tartozó külső címzetteknek: üzleti partnerek, marketingcégek, fuvarozók és egyéb cégek, amelyek szakmai szolgáltatásokat nyújtanak számunkra, vagy kereskedelmi vagy egyéb szerződéses tevékenységeket végeznek;
- A címzettek listája megtalálható a honlapjainkon: https://www.heluz.pl/pl/projektanci-i-dystrybutorzy
- A személyes adatokat az Ön hozzájárulásával adjuk át szerződéses partnereinknek a személyes adatok feldolgozására vonatkozó rendelkezéseket tartalmazó szerződés alapján; mindig megköveteljük a személyes adatok biztonságát és védelmét, tekintettel az érintett jogaira;
- Más szervezetek számára, az érintett utasítására vagy beleegyezésével;
- Hatóságok és állami szervek törvényes feladataik ellátása során.
Személyes adatok kezelése hozzájárulás alapján
- A tájékoztatott hozzájáruláson alapuló adatkezelés esetén Ön mindig szabadon dönthet arról, hogy hozzájárulását az általunk javasolt mértékben megadja, korlátozza vagy megtagadja. A megadott hozzájárulás mértékéhez vagyunk kötve;
- Ön bármikor visszavonhatja hozzájárulását; a hozzájárulás visszavonásával kapcsolatos elérhetőségek megtalálhatók a honlapunkon: www.heluz.cz/cs/OOU
- A hozzájárulás megtagadása vagy a már megadott hozzájárulás visszavonása esetén a személyes adatok kezelését a lehető leghamarabb megszüntetjük, amit a technikai és szervezési lehetőségek határoznak meg;
- A személyes adatok kezeléséhez adott hozzájárulás bármikor újra megadható.
A személyes adatokhoz való hozzáférés jogának érvényesítése
- Minden elérhetőség, a hozzáférési jog gyakorlásával és a kérelem benyújtásával kapcsolatos eljárás megtalálható a www.heluz.cz/cs/OOU honlapunkon.
- Kérésére tájékoztatást nyújtunk az Önről tárolt és kezelt személyes adatokról.
- Ön kapcsolatba léphet a felelős adatvédelmi dolgozónkkal, vagy kérheti a jogai betartását a HELUZ Csoport bármelyik vállalatától.
- Az információkat indokolatlan késedelem nélkül elkészítjük és továbbítjuk Önnek a megállapodás szerinti módon, hogy biztosítsuk az Ön jogainak védelmét.
A tárolt személyes adatok helyesbítése
- Ahhoz, hogy szolgáltatásainkat megfelelően nyújthassuk, szükség van a helyes és pontos személyes adatokra. Fontos, hogy értesítsen minket a személyes adataiban bekövetkezett változásokról. Változásról szóló értesítés esetén haladéktalanul helyesbítjük nyilvántartásunkat. Ha az adatkezeléskor a saját tevékenységünk során azt tapasztaljuk, hogy a személyes adatok nem felelnek meg a valóságnak vagy nem naprakészek, megkérjük Önt, hogy javítsa ki azokat, és ha nem kapunk megerősítést, töröljük az adatokat.
Tiltakozás, a hozzájárulás visszavonása és egyéb követelmények
- Önnek lehetősége van arra, hogy bármikor tiltakozzon a személyes adatai kezelése ellen, visszavonja hozzájárulását, kérje a hozzájárulás hatályának módosítását, kérdést tegyen fel vagy kérelmet nyújtson be a személyes adatainak védelme területéről.
- Tiltakozását vagy panaszát közvetlenül a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) nyújthatja be.
Az adatvédelmi kérelmek fogadására szolgáló kapcsolattartók
- A következő módon kérhet hozzáférést, helyesbítést, törlést, az adatkezelés korlátozását, az adatok hordozhatóságát, tiltakozást vagy lekérdezést:
- E-mailbenem oou@heluz.cz
- Írásban a címünkre
- Adatpostafiókban
- Személyesen a HELUZ Csoport bármelyik vállalatának székhelyén - Az elérhetőségek a weboldalunkon találhatók https://www.heluz.pl/pl/kontaktow
Tájékoztatás a személyes adatok kezelésének alapelveiről
- Alkalmazottaink és együttműködő vállalataink is aktívan megismertetik az érintettekkel az adatvédelmi szabályzatot, amikor üzleti megbeszéléseket, bemutatókat tartanak, vagy termékeinket és szolgáltatásainkat kínálják.